Plenery Fotomyśl 2022



We wrześniu'22 miałem okazję gościć na Plenerach organizowanych przez Adama Polańskiego. 

Po długiej nieobecności w tego rodzaju artystycznych wydarzeniach obawiałem się trochę czy jeszcze pamiętam jak robi się zdjęcia. Szybko jednak, dzięki cudownemu towarzystwu - rzuciłem się w twórczy wir. 

Plenery fotograficzne są świetną sposobnością by oderwać się od rzeczywistości wśród osób podobnych do nas. Znajomych z życia nie-fotograficznego nie mam nigdy serca zapełniać czasu niekończącymi się rozważaniami o zdjęciach, zwłaszcza gdy mają to być tylko monologi:)


Długo unikałem uczestnictwa w szeroko rozumianej "scenie" fotograficznej, okazuje się - zupełnie niepotrzebnie. Obecność wokół osób tak samo, a może nawet bardziej - zatopionych w istotę tematu jest czymś wspaniałym. 

Spośród kilkunastu mikro sesji chciałbym podzielić się tymi dwoma portretami z dwiema, magicznymi osobowościami.

W poczekalni mam jeszcze kilka perełek, będziemy się jeszcze nimi dzielić.

(na portretach: Julia & Mikołaj)





Komentarze

Popularne posty